26. oktobris, 2021

Mercedes-Benz – sesto gadu pēc kārtas pasaulē vērtīgākais premium auto zīmols

Mercedes-Benz – sesto gadu pēc kārtas pasaulē vērtīgākais premium auto zīmols

Mercedes-Benz ir nostiprinājis savu vietu pasaulē vērtīgāko zīmolu TOPā. Zīmols ar trīsstaru zvaigzni jaunākajā “Best Global Brands” reitingā ieņem astoto vietu un ir vienīgais zīmols no Eiropas, kas iekļuvis 2021. gada TOPa desmitniekā.

Zīmola vērtība kopš 2020. gada ir pieaugusi par trim procentiem un šobrīd tā ir 50,866 miljardi ASV dolāru. Tas nozīmē, ka Mercedes-Benz sesto gadu pēc kārtas saglabā pasaulē vērtīgākās premium automašīnu markas pozīciju.

“Ilggadējā trīsstaru zvaigznes iekļūšanas “Best Global Brand” desmitniekā ir panākums, ar kuru lepojamies arī mēs. Tas vēlreiz apstiprina to, ka veiksmes ceļš, kuru uzsācis autobūves avangarda uzņēmums, arvien no jauna interpretējot tradicionālo izpratni par greznību, inovācijām un ilgtspējīgu mobilitāti, ir ne vien drosmīgs, bet arī iedvesmojošs” saka Jānis Dambītis, Mercedes-Benz vēstnieks Latvijā.

Jau ziņots, ka “Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu. 2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Savukārt, 2025. gadā “Mercedes-Benz AG” tirgū laidīs trīs jaunus elektriskos automobiļus, un visiem aktuālajiem modeļiem būs pieejamas arī alternatīvas ar elektromotoriem. Turklāt visas “Mercedes-Benz AG” pasažieru automašīnu un akumulatoru montāžas vietas, sākot ar 2022. gadu, pāriet uz oglekļa neitrālu ražošanu.

Uzņēmumu mērķi ir “Lead in Electric” un “Lead in Car Software”. Jauno mērķu sasniegšanā laikā no 2022. līdz 2030. gadam koncerns plāno investēt vairāk nekā 40 miljardus eiro.

Uzziņai

“Best Global Brands” reitingu veido slavenā ASV zīmolu konsultāciju firma Interbrand, kas pasaules vērtīgākos zīmolus pēta un analizē kopš 1999. gada. Veidojot top 100 zīmolu reitingu, visi kandidāti tiek pārbaudīti pēc trim kritērijiem: "Finanšu zīmola produktu vai pakalpojumu veiktspēja","Zīmola loma pirkšanas lēmumu pieņemšanas procesā" un "Zīmola ietekme uz korporatīvajiem ienākumiem nākotnē". Interbrand bija pirmais uzņēmums, kurš izstrādāja zīmolu vērtēšanas modeli saskaņā ar ISO 10668 – starptautisko standartu, kas nosaka vērtēšanas etalonus un atbilst precīzas monetārā zīmola kvalifikācijas prasībām.

“Best Global Brands” reitings apskatāms te: Best Brands - Interbrand




Saistītie raksti