EQV

EQV

EQV ir Mercedes-Benz EQ saimes pārstāvis, kas no A līdz Z ir būvēts kā daļa no elektriskās mobilitātes ekosistēmas, iekļaujot labu dinamiku, augstu funkcionalitāti, estētisku dizainu, aktīvu sasniedzamības pārvaldību un plašu mākoņlietotņu pakalpojumu klāstu.

Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem un citiem tehniskajiem parametriem, EQV ir unikāla automašīna - tai pagaidām nav līdzvērtīgu konkurentu, un tā nosaka etalonu savā klasē. Un savu plašo salonu 6-8 cilvēkiem EQV būs vienlīdz labi piemērota automašīna gan ģimenes un atpūtas vajadzībām, gan kā prestižs uzņēmuma transportlīdzeklis VIP pārvadāšanai.

Vēlos izmēģināt E-noliktava

118a9075-edit.jpgĀtra uzlāde
EQV standarta aprīkojums paredz iespēju uzlādēt akumulatoru gan ar maiņstrāvu, piemēram, mājās vai publiskās uzlādes stacijās ar jaudu līdz 11 kW, gan ar līdzstrāvu ātrās uzlādes stacijās ar jaudu līdz 110 kW.
Uzlāde ar maiņstrāvu no 0–100% norit mazāk nekā 10 stundās. Savukārt uzlādei ar līdzstrāvu ātrās uzlādes stacijā no 10% līdz 80% būs nepieciešamas vien 45 minūtes.

118a9123-edit-2.jpgNeatstāj aiz sevis neko, izņemot labu iespaidu
Apkārtējo uzmanību EQV pievērš gan ar melno radiatora režģi, ko akcentē hromēti elementi, gan sānu profilu ar dzidrām līnijām, gan speciāli EQV izstrādātajiem 18” vieglmetāla diskiem. Šie elementi kopā rada dinamikas iespaidu, pat automašīnai stāvot.
Ja runājam par interjeru, tad EQV piedāvā tādu pašu daudzpusību un funkcionalitāti kā V klase ar iekšdedzes dzinēju. Ar ādu apvilkts instrumentu panelis, akcenti rozā zelta krāsā, iespēja padarīt savu EQV vēl ekskluzīvāku un sportiskāku ar papildaprīkojuma paketi AVANTGARDE Line, un daudz citu iespēju ir Jūsu rīcībā.118a9090-edit.jpgMBUX EQV: elektrisks un inteliģents
EQV vadības centrs ir informācijas un izklaides sistēma MBUX ar īpašu EQ izvēlni, ko, atrodoties transporta līdzeklī, pārvalda ar augstas izšķirtspējas 10,25 collu skārienekrānu starpniecību. Tā iekļauj arī inteliģentu navigācijas sistēmu, kas nepārtraukti atjaunina maršrutu, ņemot vērā aktuālo satiksmi un laika apstākļus, maršruta topogrāfiju, pašreizējo akumulatora uzlādes līmeni un pieejamās uzlādes iespējas, priekšroku dodot ātrās uzlādes stacijām. Sistēma arī nepārtraukti reaģē uz izmaiņām vadītāja braukšanas stilā, kas ietekmē patēriņu. Tāpat tā jau savlaicīgi sagatavo akumulatoru uzlādes procesam.

118a8602-edit-2.jpgLaba atmosfēra un neskaitāmas iespējas.
EQV abās aizmugurējo sēdekļu rindās var kombinēt atsevišķus sēdekļus, kā arī divvietīgus un trīsvietīgus sēdekļus dažādos variantos. Sērijveidā salona aizmugurējā daļā ir novietoti 4 komfortabli atsevišķi sēdekļi. Pēc vēlēšanās jau automobiļa kompaktā garuma versijā var tikt iemontēti divi trīsvietīgi sēdekļi, kas EQV padara par astoņvietīgu automobili. Ja pietiek ar 7 vietām, tad 1. aizmugurējo sēdekļu rindu var aprīkot ar divvietīgu sēdekli vai 2 atsevišķiem sēdekļiem. Absolūta komforta iezīme ir luksussēdekļi pirmajā aizmugurējo sēdekļu rindā. Tādas praktiskas detaļas kā sēdekļu sliežu sistēma, pa kuru vairākvietīgos un atsevišķos sēdekļus var pārbīdīt, vai novietojums aci pret aci atbilst arī prasīgām individuāla komforta vēlmēm.

118a8881-edit-edit.jpgBraukšanas režīmi – no ierastā komforta līdz maksimālai sasniedzamībai
EQV ir padomāts par visu, t.sk. iespējām izvēlēties konkrētajam maršrutam atbilstošāko braukšanas režīmu, izvērtējot nepieciešamo komforta līmeni, braukšanas dinamikas sniegumu un sasniedzamību.

Kopumā EQV ir četri braukšanas režīmi.

  • D, jeb Drive, ir efektīvākais no braukšanas režīmiem, kad automašīna optimāli izmanto jaudu. Paātrinot kustību, vai bremzējot, mehāniskā rotācija tiek izmantota elektrības ražošanai un augstsprieguma akumulatora uzlādei, jeb rekuperācijai.
  • C, jeb Comfort, iestatījums nodrošina pilnu piedziņas jaudu un maksimālo griezes momentu kopā ar augstu apkures un gaisa kondicionēšanas veiktspēju.
  • E, jeb Economy, piedāvā gan optimizētu jaudas patēriņu (100 kW), gan optimizētu apkures un gaisa kondicionēšanas režīmu. Savukārt E + programma nodrošinās lielāko iespējamo sasniedzamību, jo motors strādās ar samazinātu jaudu (80 kW), un arī apkure un gaisa kondicionēšana būs ievērojami samazinātas.
  • Visbeidzot S, jeb Sport, režīms liek uzsvaru uz labāko akseleratora atsaucību, izmantojot maksimālo jaudu un griezes momentu, apvienojumā ar jaudīgu apkuri un gaisa kondicionēšanu.

vans506108.jpg

Izdari savu gājienu. Par labu nākamajām paaudzēm. Un sasniedz vairāk nekā galamērķi!

Pieteikt testa braucienu

Aleksandrs Planics

Kravas un pasažieru mikroautobusu tirdzniecības konsultants

Leonīds Verņickis

Kravas un pasažieru mikroautobusu tirdzniecības konsultants