29. marts, 2016

MERCEDES-BENZ SERVISS – PRIEKŠZĪMĪGA AUTO APRŪPE

MERCEDES-BENZ SERVISS – PRIEKŠZĪMĪGA AUTO APRŪPE

Kompetence,  augstākās kvalitātes apkalpošana, lojalitāte – tie ir tikai daži no argumentiem par labu autorizētā Mercedes-Benz servisa izmantošanai.

Kompetence,  augstākās kvalitātes apkalpošana, lojalitāte – tie ir tikai daži no argumentiem par labu autorizētā Mercedes-Benz servisa izmantošanai.

Ieguvumi – nepārprotami

Viens no svarīgākajiem argumentiem par labu autorizētam Mercedes-Benz servisam ir droša, pārskatāma auto apkopes vēsture. Tā ir garantija, ka auto nav ielaistu bojājumu un ka ir zināmi visi iepriekšējie remonti – gan plānotie, gan ārpuskārtas. Auto tagadējais un nākošais īpašnieks var paļauties uz drošu ekspluatāciju un būt pārliecināts, ka auto nav problēmu, kas var samazināt tā atlikušo vērtību.

Savukārt, raugoties no ražotāja viedokļa, autorizētā servisa pakalpojumu izmantošana ir apliecinājums gribai auto uzturēt labā tehniskajā stāvoklī, tāpēc arī pēc ražotāja sniegtās divu gadu garantijas beigām Mercedes-Benz auto īpašnieks tehnisko problēmu gadījumā var rēķināties ar lojālu ražotāja atbalstu.

Jāatgādina – visām daļām, ko uzstāda autorizētā servisā, neatkarīgi no auto nobraukuma, ir divu gadu garantija, savukārt remontdarbiem pastāv laika norma, tāpēc klients vienmēr zina, par ko maksā.

Augsta kompetence un tehnoloģiju ievērošana

Katram autorizētajam Mercedes-Benz pārstāvim ir jāiegulda ievērojami resursi, lai nodrošinātu, ka tā darbinieki pilnībā pārzina aktuālos auto modeļus, to diagnostiku un remonta tehnoloģijas, turklāt katrs šāds serviss ir apgādāts ar specifisku remonta aprīkojumu, sākot ar atslēgām un beidzot ar datoriem.

Lūk, kāds piemērs, kāpēc tas no svara. Pieņemsim, ka ir bojāta kāda mezgla atsevišķa detaļa. Šādā gadījumā ražotājs var būt paredzējis, ka jānomaina ne tikai šī viena, bet arī saistītās daļas, jo tikai tādā veidā iespējams panākt, ka mezgls funkcionē perfekti. Un pretēji – mēdz būt gadījumi, kad jāmaina tikai kādā agregāta atsevišķa detaļa, nevis viss agregāts, kas maksātu ievērojami dārgāk. Servisā, kam nav īpašā statusa, speciālo zināšanu un aprīkojuma, šādu kvalitāti nav iespējams nodrošināt.

Jo sarežģītāks auto, jo šis princips būtiskāks, un modernajiem Mercedes-Benz, kas ir aprīkoti ar progresīvām, sarežģītām sistēmām un mezgliem, regulāri atjaunota kompetence ir īpaši nepieciešama.

Cita situācija, kad autorizētā servisa priekšrocības ir acīmredzamas, ir saistīta ar rezerves daļām. Laika gaitā tās tiek pilnveidotas un saņem jaunus identifikācijas numurus. Gadījumos, kad detaļa vai agregāts ir nolietots un nepieciešama nomaiņa, obligāti ir jāizmanto jaunā, uzlabotā detaļa, un servisā, kurā par to nav informācijas, pienācīga klienta apkalpošana ir apgrūtināta vai neiespējama.

Vēl ir vērts atcerēties, ka ražotājs var veikt atsevišķu daļu uzlabojumus tiem auto modeļiem, kas ir ražošanā, un atsevišķos gadījumos piedāvāt klientiem veikt šo detaļu nomaiņu bez maksas autorizētajā servisā. Autorizētais serviss vienmēr informēs savus klientus par šādām iespējām.

Gudrs tehniskais pašnovērtējums

Tiem, kas Mercedes-Benz auto vēl tikai sāk iepazīt, būs interesanti uzzināt, kādu tehniska rakstura faktu. Mercedes-Benz savu auto apkopes veidu un apjomu nosaka, nevis sekojot formulai, kas saistīta tikai ar nobraukumu, piemēram, 15 000 vai 20 000 km, bet, izmantojot auto iebūvētu sistēmu, kas diagnosticē tā stāvokli, ņemot vērā dažādus faktorus. To skaitā ir nobraukums, auto ekspluatācijas režīms – pilsētas saraustītajā ritmā vai garos braucienos, gaisa temperatūra, slodze, dīkstāves u.c. Ierodoties uz apkopi, auto sistēmas izdoto kodu ievada speciālā servisa programmā, un tā paziņo veicamā darba veidu un apjomu.

Ar šādu sistēmu tiek aprīkoti visi Mercedes-Benz auto, un galvenais ieguvums ir precīza informācija un sirdsmiers īpašniekam – auto saņem tieši tādu apkopi, kāda tam nepieciešama. No prakses: Mercedes-Benz vidējais apkopes intervāls ir 25 000 km nobraukums vai viens gads.

Ja jums ir papildu jautājumi par Domenikss autorizēto servisu, aicinām sazināties ar speciālistiem.




Saistītie raksti