Novus Ecoline elektriskais pasažieru mikroautobuss

Novus Ecoline elektriskais pasažieru mikroautobuss

SIA “Domenikss” uzsāk Baltijā ražota elektriskā pasažieru mikroautobusa tirdzniecību. Tas ir viens no pirmajiem šāda veida modeļiem Eiropā. Mikroautobuss būvēts, izmantojot Mercedes-Benz Sprinter, kas ir vispiemērotākais modelis dažādām modifikācijām, virsbūvi. Taču pārējie inženiertehniskie risinājumi ir izstrādāti un īstenoti Lietuvā, sadarbojoties SIA“Domenikss” ar UAB “Altas Komercinis Transportas”.

Šis SIA “Domenikss” projekts pierāda, ka kā viens no automobiļu mazumtirdzniecības līderiem mēs spējam radīt tirgus pieprasījumam un mūsdienu tendencēm atbilstošus risinājumus. Mēs ticam, ka šis produkts palīdzēs mūsu klientiem, lielākajiem Latvijas pasažieru pārvadājumu uzņēmumiem, attīstīt savu autoparku un optimizēt izmaksas, izmantojot mūsdienīgus un funkcionālus elektriskos mikroautobusus.

Mikroautobusam ir trīs akumulatoru bloki ar kopējo jaudu 115 kWh, un pilsētas apstākļos ar vienu uzlādi tas var nobraukt vairāk nekā 200 kilometrus. Šis attālums ir pietiekams mikroautobusiem, kas kursē pilsētu un piepilsētu maršrutos.

Šī elektriskā mikroautobusa vidējais enerģijas patēriņš ir 40 - 50 kWh uz 100 km, un patērētās elektroenerģijas izmaksas nesasniedz pat 8 eiro uz 100 km. Katrs elektriskais mikroautobuss ir aprīkots ar ātrās uzlādes funkciju (uzlādes jauda pārsniedz 70 kW). Tas ļaus akumulatorus uzlādēt mazāk nekā divās stundās. Maksimālais ātrums, kādu attīstīs šie autobusi, ir 70 - 90 km / h.

No pirmā acu uzmetiena elektriskie mikroautobusi ir līdzīgi modeļiem ar iekšdedzes motoru. Taču elektriskajiem mikroautobusiem ir vairāki dizaina akcenti, kas uz ceļa tos ļaus atšķirt.

118a6634-edit.jpg118a6570-edit.jpg

Ir mainīts arī mērinstrumentu panelis, kas vadītājam skaidri atspoguļos rādījumus, kas attiecas uz elektrisko piedziņu. Ar mobilās aplikācijas „Can In Phone“ palīdzību būs iespējams kontrolēt noteiktus kopnes parametrus, regulēt temperatūru salonā, kontrolēt drošības sistēmas utt. Savukārt autoparka vadības programma „Xirgo“ ļaus autobusu parku tehniskajam personālam datora ekrānā reāllaikā redzēt pilnu elektrisko autobusu telemetriju.

118a6771-edit.jpg

Latvijā, līdzīgi kā Skandināvijā un Austrumeiropā, ir attīstīti mikroautobusu pasažieru pārvadājumi, un ir augsts pieprasījums pēc mikroautobusiem ar vismaz 16 sēdvietām. Šim mikroautobusam ir 19 pasažieru sēdvietas. Tehniskās iespējas paredz šo mikroautobusu aprīkot arī ar pacēlāju pasažiera ratiņkrēslā uzņemšanai.

  • Autobusa kopējais svars ir 5500 kg;
  • Motora jauda 150 kW;
  • Akumulatora jauda 115 kWh;
  • Vidējais enerģijas patēriņš 40 - 50 kWh / 100 km;
  • Maksimālā uzlādes jauda 70 kW;
  • Uzlādes ātrums (līdz 80%) 1,2 stundas;
  • Nobraukums ar vienu uzlādi pilsētas apstākļos ~ 200 km;
  • Maksimālais ātrums 70 - 90 km / h (programmējams atbilstoši vajadzībām).

Lietošanas instrukcija